Møllehallens Fiskesø

(3,93 - 29 stemmer)
Møllehallens fiskesø er på ca. 3000 m2. Ved søen findes diverse faciliteter, renseplads, toiletter og borde og bænke rundt om hele søen.

Møllehallens Fiskesø

6 Timer: 200 Kr.
7 Timer: 225 Kr.
8 Timer: 250 Kr.

Priserne er vejledende. Tjek hos fiskesøen for evt. opdaterede priser.

Kort over Møllehallens Fiskesø

Rutevejledning
(3,93 - 29 stemmer)
32 kommentarer

Alexander september 22, 2022 - 9:12 am

Nu har jeg fisket de sidste 3 dage i møllehallens fiskesø og der har været god aktivitet! Det er blevet til mange bid/stød til agn, 4 fisk på krogen men kun en vil med hjem og den blev taget på trekrog hvor de resterende fisk som undslap var på enkel krog 🙂

Jeg kan varmt anbefale dette sted! Stedet er på trods af motorvejen super hyggeligt og man slapper maks af, tak for fine oplevelser :))

4 stjerner herfra 🙂

Per juli 20, 2023 - 10:28 am

Var der ude den anden dag og fantastisk fiskeri fiskene er ikke så store men der er mange fisk i søen så 4 stjerner ud af 5 👍

Marvin juli 7, 2022 - 9:05 pm

Super fin sø, sidste gang fangede vi 6 fisk indenfor 2 timer, og denne gang fik vi fanget 4 indenfor 2 timer. Med 2 stænger, ejeren virker også super flink.

Lars august 3, 2020 - 1:53 pm

Ikke anbefalelsesværdig. Der er fisk i søen, men ingen interesse uanset hvad de præsenteres for. Søndag 02.08. Ca 15 gæster midt på dagen Der blev ikke fanget en eneste fisk. Mandag 03.08. 6 gæster formiddag. Ingen fangede fisk.

Magnus maj 4, 2019 - 4:52 pm

Ingen grund til at spilde sin tid ved Mølleparken fiskesø var der i 4 timer uden at se et enkelt tegn på liv udover 2 fisk der var døde

simon skall maj 8, 2020 - 6:24 pm

prøv nu lige ham der ejer søen kan jo ikke gøre for du moske ikke lige er så god til at fiske

John Nøhr april 24, 2019 - 5:36 pm

Jeg har ikke prøvet at fiske i søen, men ud fra hovedparten af anmeldelser et godt sted, at nogen tror man kan påbegynde fiskeri uden at betale først er gak gak og forstår udmærket ejeren af søen, så er der også de mennesker der kan brokke sig over alt, mit råd er, find et andet sted at fiske, men der er jo nok også alting galt.

Søren juni 3, 2016 - 10:51 am

Rigtig dejlig sø!
Der er godt med liv og der bliver rigtigt ofte sat fisk ud i den, ejeren og hans hjælpere er rigtig venlige og både dem og de andre ved søen er rigtig villige til at hjælpe nybegyndere.

Har fanget 3 fisk på 3 ture, og en 4. der slap væk. Men har set andre fange mange flere her.

Simon Christensen juli 22, 2015 - 5:05 pm

Var ude at fiske i dag. Fangede ikke noget, men så en hel del liv i søen. Snakkede med forpagteren, der kom med gode råd, og virker som om, han vil stedet 🙂

anette juli 15, 2015 - 10:11 am

Hvad koster det?

FiskesøerDanmark juli 15, 2015 - 7:28 pm

Siden er netop opdateret med priser.

Steffan Pejstrup juli 13, 2015 - 12:51 pm

Var der ude igår den 13/7/15, landede 6 fisk på kun 3 timer, masser a aktivitet 😀 kan varmt anbefales.

Jimmy jensen juli 4, 2015 - 4:00 pm

Jeg synes ikke aktiviteten var for stor derude… Der går nogle pæne karper i søen, men bortset fra det så jegikke en eneste ørred derude… Og vi mærkede intet på stangen heller… Lidt skuffende…

Claus maj 1, 2015 - 9:39 am

Været derude 2 gange nu første gang landede jeg 8 på to timer anden tur landede jeg 1 og mistede 2 på to timer nye forpagter virker til at ville søen og sætter en del fisk ud har ryddet op og skal vist til at lave en legeplads til børnene

Så alt i alt nye forpagter tommelfinger op 😉

Lene marts 17, 2015 - 5:47 pm

Der er kommet ny forpagter her i starten af marts, så mon ikke der kommer til at ske noget nyt derude. Har hørt at der allerede er en del fisk der

Annette juli 8, 2014 - 12:51 pm

Min mand og jeg kan oplyse jer med at der IKKE blir sat fisk ud i søen. Ham der har forpagtet den siger at han ikke har tid til at køre fra Holstebro til Dall for at passe den det har han ikke tid til. Så lad være med at komme penge i kassen i får ikke noget ud af det andet end han kan afhente dem. Vi har selv fisket der mange gange uden fangst eller se liv i søen virkelig følt os snydt. Vi har fået denne oplysning af nogen der har talt med ham.

Dennis Johannesen juni 15, 2014 - 6:22 pm

Har været derude adskellige gange og har aldrig set en ørred i vandet. spottede en karpe en af gangene! Sætter manden overhovedet fisk ud? Jeg har boykottet stedet efter at have måske brugt mange penge på ikke at fange/se nogle fisk. En skam det skal være sådan da det er et rigtig lækkert sted..

Jens Nielsen maj 13, 2014 - 9:26 am

Var en tur til søen i dag uden at fiske. Her ser meget pænt og rent ud, men der ser ikke ud til at der er liv i søen. Så jeg tro ikke at jeg vil prøve at fiske her

Ole Nordklitgaard august 9, 2013 - 12:00 am

Glemte at bemærke, at fisken jeg fangede var fyldt med skader og sår. Det tyder på den har været fanget flere gange.

Sidst jeg fiskede i søen, virkede det hele nedslidt og smudsket. Ved rengøringspladsen for fangede fisk, lugtede det kraftigt af gammel fisk. Vandet var uklart og der var altid tangnål krogen, når jeg kørte spindleren ind. Jeg fangede 1 fisk. Jeg så ikke andre, der fangede noget.

Dan juli 31, 2013 - 12:00 am

Søen er mudret og der er meget langt mellem fiskene. Er i tvivl om der i det hele taget sættes fisk ud? 4. gang vi er der og har aldrig haft en eneste markering (eller bid) på hverken spinner, flue eller prop derude. Ingen aktivitet i vandet (udover en enkelt karpe/suder i kanten af søen). I går var nok desværre sidste gang vi tager ud til Møllehallen.

Flemming Brokhage juni 5, 2013 - 12:00 am

Kan godt forstå ejer af fiskesø vil have betaling på forskud. Alt for let at snyde ellers og jo en forretning for ejerne. 🙂 En god lille sø, hvor kan lære de yngste i familien lidt om fiskeri.

Skuffet juni 1, 2013 - 12:00 am

Var i tvivl om hvorvidt vi havde tid til at fiske i 1 eller to timer, så vi aftalte, at vi ville finde ud af det undervejs, og betale når vi tog derfra.. Nåede at fiske i 30 min, så mødte tilsynshavende op og overfusede os verbalt efter at jeg havde forklaret hvad vores hensigt var OG efter at jeg havde betalt for to timer. Blev smidt ud med beskeden om, at vi bevidst var ude på at snyde ham og at vi ikke skulle bryde os om at komme tilbage (hvilket jeg må sige, vi heller ikke har lyst til efter den behandling). Ville give 0 stjerner men det kan man ikke… Der stod ingen steder at man på forhånd skulle vide hvor længe man blev og derfor betale med det samme. Skal ikke kunne sige om det er almen viden, men jeg har ikke fisket i put”n”take i 15 år – det var han i øvrigt ligeglad med.

Henrik Nielsen maj 13, 2013 - 12:00 am

3 timers tur og 2 ørreder med hjem begge tage på bunden

Bo og Mads april 30, 2013 - 12:00 am

Vi var i møllehallens fiskesøer igår den 29/4-13 vi fiskede i 4 timer og trak 14 stk forskellige ørreder. Et super hyggeligt sted, måske lidt øv med larmen fra motorvejen. En rigtig god begynder sø. Med plads til hele familien.

Simon november 11, 2012 - 12:00 am

Ok størrelse på søen, der er dog meget støj fra motorvejen, som den ligger lige ud til. Det gav 1 fisk, hvilket var ok, dog var fisken ikke pæn, der var flere skader på den, og der var ingen kamp for at lande den

Emil oktober 12, 2012 - 12:00 am

en god sø som jeg ville anbefalde jeg har fanget mange ørreder

Martin september 9, 2012 - 12:00 am

Fyldt med fisk, de svømmer konstant rundt inde ved kanten og springer lystigt. Desværre ingen fisk fanget idag selv, men der blev fanget 4-5 stykker det tid vi var derude

Jacob juli 14, 2012 - 12:00 am

Lille hyggeligt sted. Mange “”stamgæster””, som altid er villige til at hjælpe en nybegynder som mig! 🙂 Mange fisk i mange forskellige størrelser.. fangede 4 ørreder på ialt ca 10 kg, ved mit første besøg!

Kim Jensen maj 20, 2012 - 12:00 am

Kan varmt anbefale denne sø. Godt nok en lille sø, men rigtig hyggelig og godt med liv. første gang fangede jeg en rigtig pæn 1½ kg kildeørred. og i går fangede jeg en rigtig pæn 3.5 kg regnbue. nok en af dem jeg har kæmpet bedst med i så lille en sø. Virkelig overraskende fight og kanon flot i kødet.

Jens juli 5, 2011 - 12:00 am

Så ikke en fisk.

Nicolai juli 19, 2009 - 12:00 am

Fin sø, dog ikke så stor. Men rigtig meget liv i vandet. Her er både regnbueørreder, bækørreder og kildeørreder. Kan kun anbefales 😉